ďťż
RSS
Srebnyglob ďťż
RSS

Srebnyglob

W naszym serwisie znajdziesz 20001 haseł


Prośba o napisanie pluginu Najlepszy gracz w rundzie
Witam !!!
Prosiłbym o napisanie pluginu, lub podanie linku do pluginu w którym chodzi o to, że gdy skończy się runda, w sayu będzie pisało:
Najlepszy gracz rundy: Nick
Ilość fragów: 5
Ilość HeadShotów: 4

Widziałem ten plugin na kilku serwerach.
Dziękuję z góry ;)
...


Admin - niewidzialność.
Witam,

Wątpie czy taki plugin istnieje, dlatego w miare możliwości prosiłbym o napisanie dla mnie takowego.

Chodzi o to, że admin po wpisaniu komendy staje się 100% niewidzialny, a po wpisaniu jej ponownie (lub wpisaniu innej) staje się znowu widzialny.

Prosty, żadnych napisów...


AK47
Witam jest to mój pierwszy plugin więc porszę o wyrozumiałość.
http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png
Po wpisaniu w say dostajemy ak47.

http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png
Wklej ak47.amxx do plugins.
Wklej ak47.sma do scripting.
W plugins.ini dopisz na samym końcu...


Runda rozgrzewkowa.
Witam, nie znam sie zupelnie na przerabianiu, programowaniu pluginow. Wiec prosze tutaj o pomoc. Chodzi mi o plugin do rundy rozgrzekowej.

WarmUP Pro 5.6 Beta - Najnowsza wersja

To jest ten plugin. Prosze o przerobienie go tak aby mozna w nim bylo odtwarzac podczas rozgrzewki muzyke w formacie .mp3 (nie w...


zoomgun
ZoomGun - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

witam potrzebuje zmodyfikowac ten plugin
zeby dzialal na tej samej komendzie co w augu czy kriegu
+attack2

idzie to zrobic ?

pozdrawiam i dziekuje za pomoc ;)
...


Reconnect Features Przywrócenie statystyk i kasy po reconnect'cie
Reconnect Features
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 0.2.4 BETA

Opis:
Plugin, w przeciwieństwie do innych tego typu nie wyrzuca czy banuje graczy używających komendy retry lub reconnect, lecz przywraca ich statystyki i pieniądze, oraz potrafi zapobiec zrespieniu się gracza dwa razy w tej samej...


Niebo
Przerobi ktoś mi ten plugin?
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Black Sky", "1.0", "hleV") new amx_blacksky = register_cvar("amx_blacksky", "1") new godzina time(godzina) if (get_pcvar_num(amx_blacksky) &&...


DiaboloMod
Witam. Mam prośbę czy mógł by ktoś zrobić mi tak żeby można było dawać po 100 w staty siłe,zreczność,inteligencje,zwiność w DiabloModzie ?? i żeby był 201 lvl proszę was
Użytkownik Frezek edytował ten post 26 maj 2010 - 19:39...


COD Mod by QTM_Peyote zapisywanie expa...
Witam. Jest ktoś w stanie przerobić tak moda, aby exp zapisywał się na SID, a nie na nick... ?

Pozdrawiam.
Użytkownik PEREF edytował ten post 31 maj 2010 - 11:55...


admin freelook ++
Proszę o przerobienie tego pluginu , ponieważ są same z nim problemy np. jak admin nieżyje przeżuca go na spekta lub zamiast dead pisze spec :blink:
jeszcze jest kilka problemów które są opisane w linku poniżej gdzie znajduję się owy plugin
proszę o to ponieważ ten plugin jest bardzo ważny i przydatny :)

Admin freelook -...


Vip Plugin 3.0 Final
http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png

Dziś Prezentuję Wam Wersje Vipa, całkiem odbugowaną i lepszą od poprzednich wersji

http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png
Zmiany w wersjach :

Vip Plugin 2.0a - bugowanie się paki i defa
Vip Plugin 2.05a - nie wyświetlanie...


Prozba o napisanie pluginu :P
Witam co ma byc w tym plugibie :P Krótko opisze :
Chciałbym żeby było tak ze wgrywam piosenki na serwer np sund/misc/Muzyka/muzyczka.mp3
Chciałbym zeby było zrobione menu mniejwiecej cos takiego :

Menu piosenek Cs-Kontownia
1.Nazwa piosenki którą wczesniej wgrałem na serwer
2.Nazwa...


Menu Modeli
Witam szukam
pluginu Menu Modeli. Jest to plugin podobny do /bm/
Polega on na tym, że gdy sie otworzy te menu modeli, są do wyboru modele, np. Trawa.
Wykorzystanie:
-> Umieśc Model > (wybierzmy) Trawa > Zapisz...


M_Antirusher
Panie i panowie, oto dumnie prezentuje wam:

M_Antirusher 2.1 by Miczu

Całkowita kontrola nad plugiem, można osiągnąć przez 1 prostą Komendę:
say /antirusher_menu

http://img146.imageshack.us/img146/7127/menumenuxf1.jpg

1. Antirush cvar control - zmienianie...


[AMXX] GunGame
GunGame 1.7b
Wersja 1.17b

Opis:
Podstawowa zasada w GunGame jest to ze: musisz zabic przeciwnika ta bronia jaka masz zeby zdobyc wyzszy level. Zaczynasz od pistoletów, szotganów, mp5 etc. dopóki przeciwnik nie zdobedzie najwyzszego levelu. Aby awanasowac musisz zabic zdanej broni kilka...


Admin Listen
Adminlisten

Przedstawiam wam plugin dzieki ktoremy admini widza wszystkie rozmowy w say,
nawet te ktorych nie powinni widziec np. gracza z przeciwnej druzyny albo zmarłego Załączone pliki l  AdminListen.rar (6,54 KB)
Ilość pobrań: 6814 l...


EwelinkaSound
EwelinkaSound
Plugin który odtwarza dzwięk po wspisaniu w say'u np. siema

Instalacja:
Plik ewelinka_sounds.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik ewelinka_sounds.sma do addons/amxmodx/scripting
Pliki z dzwiękami do soundmisc

Otwieramy w edytorze tekstowym plik...


Noreconnect
Noreconnect

Uniemożliwia ponownego recconect'a

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Cvar'y:

amx_minreconnecttime "20"

czas w sekundach po ile mozna wejsc z recconectem Załączone...


Crazy Restart by me
Crazy Restart

Krótki opis

Plugin mojego autorstwa pozwala na runde rozgrzewkową na broń którą sami wybierzemy! Włącznie z nożem. W hudzie na górze ekranu odliczanie do końca rundy rozgrzewkowej. 3 sekundy przed końcem gracze usłyszą odliczanie 'three' 'two' 'one'.Niżej załączniki do 3 pluginów: bez muzyczki, z...


Advanced Slowmo 0.1
Advanced Slowmo 0.1
Po śmierci ciało opada na ziemie w spowolnionym tempie. Fajny plugin na serwery 4FuN :).

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

CVAR'y:
adv_slowmo "abcdef" - a: efekt przy wybuchu c4 b: efekt przy "last kill" c: efekt przy zabiciu granatem d:...


Auto Taunts v1.3
Auto Taunts 1.3
by commonbullet

http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png
Jeśli kogoś zabijemy, odtwarzany jest losowy dźwięk przez voice. To wygląda tak jak byśmy mówili przez mikrofon. Dźwięków jest 25, po angielsku, oczywiście można wstawić swoje dźwięki ale pod taką samą nazwą i formatem. Jeśli chcemy inne...


Zoom Shop
Zoom Shop 1.0
Ezequiel

http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png
Plugin umożliwia kupić zoom dla wszystkich broni. Kupujesz raz i masz zoom dla wszystkich broni.
Możesz kupić 3 rodzaje zoomu w menu.

http://amxx.pl/foty/grafikap/komendy.png
Te komendy wpisuje się w...


Advanced Fog
Advanced Fog
Advanced Fog - Ten plugin różni się od wszystkich pozostałych ponieważ możemy włączyć / wyłączyć mgłę, zmienić jej kolor, wykonywać komendę na graczu.

http://amxx.pl/foty/fog.jpg

Instalacja:
Standartowa...


Zamknij_oczy
Zamknij_oczy v 1.2 by MaKeL

OPIS:

- Plugin dzięki któremu możemy zamknąc oczy by uchronic śie przed fleszem

INSTALACJA:

- Pobieramy pliki z załączników.
- Plik Zamknij_Oczy.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
- Otwieramy plugins.ini oraz na jego końcu...


Ninja
W odpowiedzi na temat: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3235

Plugin dzięki któremu możemy włączyć danej osobie lub teamowi opcje
dzięki której jak wyjmą nóż robią się niewidzialni.

KOMENDA:
amx_ninja [1=ON | 0=OFF | else]
else - wartość inna niż 1/0 lub brak wartości zmieni stan z ON na...


Dodawnia admina/slot na dany czas.
Tymczasowa Administracja

•Opis

Możemy przyznać komuś admina na 31 dni a później admin automatycznie przepada.

•Cvary

amx_addtempadmin

Nick - Faktyczne imię gracza, który jest w grze.
Flaga czasu - m ( minuty ), h ( godziny ), d ( dni ), y (...


Automatyczne pobieranie sxe z serwera.
Auto Sxe

Opis:
Dzięki temu pluginowi z serwera automatycznie pobiera nam się sxe czyli nie trzeba wyświetlać info żeby gracz sobie ściągną sxe, tylko mu się automatycznie pobiera przy wejściu na serwer.

Instrukcja:
Plik auto_sxe_dld.amxx wrzucamy do...


Strona 1 z 741 • W naszym serwisie znajdziesz 20001 haseł • 1 , 2, 3, 4, 5 ... 741